Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Ο ...Κλημεντίνης !


Ένας ληστής κάνει διάρρηξη στο σπίτι δύο ηλικιωμένων. Τα γεροντάκια άκουσαν τη φασαρία, κατεβαίνουν στο σαλόνι και βλέπουν μπροστά τους το ληστή
"Δεν είχα σκοπό να σας κάνω κακό", τους λέει ο κακοποιός, "αλλά αφού είδατε το πρόσωπό μου θα δώσετε την περιγραφή μου στην αστυνομία. Λοιπόν, ποιος από τους δύο θέλει να πεθάνει πρώτος;" 
Τα γεροντάκια είχαν αγκαλιαστεί κι έτρεμαν από το φόβο τους.
Ο ληστής ρωτάει τη γυναίκα:
-"Πως σε λένε εσένα;"
- "Κλημεντίνη."
- "Αχ βρε γιαγιά, τι μου είπες τώρα;" λέει ο ληστής και βάζει τα κλάματα. Όταν συνέρχεται, σκουπίζει τα μάτια του και λέει στη γιαγιά:
- Έτσι λέγανε τη συχωρεμένη τη μάνα μου, δεν θα σε πειράξω εσένα."
Στη συνέχεια ρωτάει τον παππού:
- "Εσένα παππού πως σε λένε;"
- "Κοίτα να δεις παιδάκι μου, Χαράλαμπο με βάφτισαν, αλλά όλοι στο καφενείο με φωνάζουν Κλημεντίνη."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου