Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Μικρά και καλά - 6



Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι.
Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία …


- Γιατί έπλασε ο Θεός πρώτα τον Αδάμ;
- Για να προλάβει να πει κι αυτός κάτι…


- Το όνομά σας;
– Παπαπαδαδάκης
– Ω! Τραυλίζετε!
– Εγώ; Όχι, καθόλου! Ο πατέρας μου ήταν τραυλός, κι ο ληξίαρχος μαλάκας!!!


Ξυπνάω και τι να δω; Είμαι ήδη δύο ώρες στη δουλειά.


Είμαι στη θέση 3.319.900.737 στη λίστα του Forbes...
Τι τον ήθελα εκείνον τον freddo σήμερα; έπεσα 2 θέσεις γαμώτο...!



6 σχόλια:

  1. Εγώ δεν φοβόμουν τίποτα!
    Έλα όμως που τα άσπρα φακελάκια (με τους λογαριασμούς) είναι χειρότερα από τα φαντασματάκια! :)))
    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε! Όχι! Είχα ετοιμαστεί να σου στείλω αυτό με τον ληξίαρχο κι ήρθα και το βρήκα εδώ! Τράτζικ! Φιλιά και καλό ξημέρωμα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή