Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Ατάκες από facebook #7







8 σχόλια:

  1. Το τελευταίο είναι συναρπαστικόοοοοοοοοο!!!
    Αλλά και αυτό που μας έστειλε η Μαρία στο μέηλ!!!!
    Εγώ κόντεψα να λιποθυμήσω από τα γέλια!!
    Κόντεψα να μείνω ανα.. αφερ...αφωνη! ΟΑΦ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό της είναι απίστευτο. Ποιος από μας δεν το έχει σκεφτεί με αυτά τα passwords;

      Όφορμ ... όρφομ ... όμρφο ... ΚΑΛΗ !
      ανάτρ.. αρτάν ...τρναα ... ΦΤΟΥ !!
      άρθο ..θραο .. αθραο .. ΣΤΑΔΙΑΛΑ !!!

      Μ' ΑΡΕΣΕ!!!

      ΟΥΦ! (δεν είναι αρχικά)

      Διαγραφή
    2. Βάλε κι ένα "Ο" στο τέλος, να είναι!!

      Διαγραφή
  2. Πότε θα μου εξηγήσετε κι εμένα αυτό το ΟΑΦ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Νιώθω σαν τα παιδάκια που δεν τα παίζουνε :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καημενούλι, πάω εγώ τώρα να σου στείλω μέηλ, οκ;;;;
      Πάλι μας έσωσε ο Ακυβέρνητος, ως μέσον επικοινωνίας!!
      Θα πάρει μια χαρά! :))

      Διαγραφή
    2. Μη της πεις... εκείίίί .... να σκάσει....!!!

      Διαγραφή
  3. Εγω θα επικεντρωθω στο πρωτο :p μιας και με καλυπτει απολυτως!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα ... πολύ πίκρα λέμε...!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα. Εύχομαι να φτιάξει ο καιρός για να γίνει καλύτερη.

      Διαγραφή