Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Είπα κι εγώ!



Την ημέρα της Κρίσης πεθαίνουν όλοι και πάνε στον παράδεισο...
 Μπαίνει μέσα ο Θεός και λέει:
"Οι γυναίκες να πάνε στην κόλαση κατευθείαν. Όσο για τους άνδρες, θέλω να κάνετε μία σειρά όσοι είχατε το πάνω χέρι στο γάμο σας και μια άλλη όσοι κάνατε ότι σας έλεγαν οι γυναίκες σας".
Φεύγουν λοιπόν οι γυναίκες και κάνουν οι άνδρες δύο γραμμές.

Η μία (αυτή με τους υποχείριους άνδρες) έχει μήκος χιλιάδες χιλιόμετρα και στην άλλη στέκεται μόνος του ένας άνδρας.
Ο Θεός εκνευρίζεται!
"Ρε σεις, εγώ έπλασα τη γυναίκα από εσάς, εσείς θα έπρεπε να είστε το αφεντικό στο σπίτι και αντ' αυτού εσείς με ξεφτιλίσατε; Μόνο αυτός εδώ είναι άξιος για τον Παράδεισο! Πες μου τέκνο μου, πώς κατάφερες να μείνεις σε αυτή τη γραμμή;"
"Κοιτάξτε... Εμένα, βασικά, η γυναίκα μου είπε να κάτσω εδώ".


8 σχόλια:

  1. χαχα καλο!
    το ειχα ξανακουσει αλλα και τωρα γελασα πολυ.

    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαντάζομαι σε ποια ουρά θα ήσουν κι εσύ !
    ε;
    ΟΑΦ με συνοπτικές διαδικασίες!
    ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχα α ρε Πετρο :D
    Καλο ΣΚ !!! Με τρελλα παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μοιάζε με το άλλο με το άλογο και την κότα. Αν δεν το ξέρεις, πες μου να στο στείλω. Καλημέρααααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή