Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Ατάκες από facebook #56












8 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Αλήθεια πώς γελάνε εις την ...κινεζική;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑


      我想看看,我觉得说别人

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχχαχαχαχα
      许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑许多笑
      δεν παίζεσαι!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Τσίρκο μου το κάνατε!
      Θα αρχίσω να σβήνω χα, 多 και 笑.
      Το νου σας!

      Διαγραφή
    4. ತನ್ನ ಕಿವಿಗೆ ಹೊಗೆ ಹೊರಸೂಸುತ್ತದೆ oidespotis ಹೇಳಿದ್ದು ಕ್ರೇಜಿ ನಗೆ!

      Διαγραφή
    5. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!

      Και που να δείτε αντίστροφα πόσο άσχετη βγαίνει η μετάφραση!!!!!!!!
      Γελάω μόνη μου σαν τη χαζή!!! Εγώ έγραψα: "τρελό γέλιο όπως λέει κι ο οικοδεσπότης που βγάζει καπνούς από τα αυτιά!"...και η μετάφραση είναι..:"Oidespotis εκπέμπει καπνό ήταν τρελό γέλιο στο αυτί της!"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Αχαχαχα! Κλαίω από τα γέλια!!

      Διαγραφή
    6. Κι εγώ έγραψα "να πηδήσω από την ταράτσα ή να πηδήσω αυτούς που με σπρώχνουν;" και στην αντίστροφη μετάφραση έβγαλε "Πηδώντας ή ωθούνται από το άλμα στέγη;"

      Πιο πολύ μ’ αρέσει γι’ αυτό κι εγώ θα αρχίσω να μιλάω έτσι.

      Διαγραφή