Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Ατάκες από facebook #90

 










4 σχόλια:

  1. Ανεξάρτητα με το ότι έχεις πάθει εμμονή με τις ατάκες, έχω πιει κι εγώ καφέ με...μακαρόνι μια φορά! Λέγε μου τέτοια περί βροχής, να με συνετίσεις, μην κάνω καμιά κουταμάρα στις προσεχείς εκλογές :)) Καλημερούδια και οαφ μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάω και με τη σκέψη!
      Δηλαδή όταν ξεμείνεις από μακαρόνια τι θα κάνεις;
      χαχαχαχαχα + χα

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχχαα για το μακαρόνι τα γέλια!
    Έχω πρόβλημα...άμα ξεμείνω από καλαμάκια, δεν έχω μακαρόνι Νο5! Στα ολικής δεν βγαίνει τέτοιο νούμερο !
    ( και για να σου απαντήσω στην προηγούμενη απορία σου... δεν τρώω κρυφά. Εξακολουθώ να μην τρώω ... αλλά λόγω του ότι έκοψα τη γυμναστική τους τελευταίους 7 μήνες έπεσε ο βασικός μεταβολικός ρυθμός μου - α και πίνω ! Επειδή στεναχωριέμαι που έπεσε ο βασικός μεταβολικός ρυθμός μου!
    Άλλη απορία; ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που εγώ κάνω πλάκα κι εσύ με παίρνεις στα σοβαρά!
      Άλλη απορία;

      Διαγραφή