Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

Ατάκες από facebook #184




















6 σχόλια:

  1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!
    Ειλικρινά σήμερα έδωσες ρεσιτάλ κι ακόμα δεν κατάφερα να διαλέξω το καλύτερο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με άριστα το 10 βάλε σε όλα 10 να μαζέψω το 100ρικο. Κρίμα είναι...!!!
      :)))

      Διαγραφή
  2. Καλά αυτό με τη βάφτιση κόντεψε να με πνίξει...έχει δίκιο η Πέτρα το ένα καλύτερο από το άλλο ήταν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε για τη σούπερ γιαγιά, ε!
      Πάντα με χαμόγελο...

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχαχα! Όλα υπέροχα εκτός αυτό με ...τις μπάμιες! Τι έχουν καλέ οι μπάμιες; Εγώ τις δοκίμασα το καλοκαίρι και τρελάθηκα: πρώτον γιατί είχαν τέλεια γεύση και δεύτερον γιατί δεν τις ανέχεται το έντερο μου και δεν κάνει να φάω πάλι !
    (προβλήματα που έχω ε; ☺)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε δεν σου έχω πει ότι οι μπάμιες είναι το λατρεμένο μου φαγητό;
      Πλάκα κάνουμε!

      Διαγραφή