Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ατάκες από facebook #222











6 σχόλια:

  1. 1) Ομπρέλα να πάρεις! (για να μη λες ότι σε σκέφτεται μόνο η μάνα σου! και τώρα μη μου τραγουδήσεις: "μου θυμίζεις τη μάνα μου"!)

    2) Κι οι Κινέζοι τα ίδια λένε για μας, μη νομίζεις... Εγώ που έχω πάει Κίνα, μια χαρά ξεχωρίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομπρέλα θα πάρω παραλίας. να μπαίνουν και άλλοι από κάτω.
      Να σε ρωτήσω εσύ που ξέρεις: αν κατά λάθος ένας κινέζος μπει σε λάθος σπίτι, οι άλλοι θα το καταλάβουν;
      :))

      Διαγραφή
  2. χαχαχα
    ειδικα αυτο με τους κινεζους σωστοτατο.

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό να το πεις στην από πάνω που δεν μας πιστεύει! :))
      Καλησπέρα Κική.

      Διαγραφή
  3. αχαχαχαχαχαχαχα
    Έλιωσα με τους Κινεζους! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή