Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Άλλο πράγμα...


Δύο τύποι πιάνουν συζήτηση στον προθάλαμο ενός ουρολογικού ιατρείου. 
"Εγώ ήρθα γιατί εδώ και λίγες μέρες έχω κάτι κόκκινα σημάδια στο ...εργαλείο μου", λέει ο πρώτος.
"Κι εγώ έχω κάτι πράσινα σημάδια  στο δικό μου", λέει ο δεύτερος. 
Σε λίγο ανοίγει η πόρτα και περνάει και περνάει μέσα ο πρώτος. Σε πέντε  λεπτά βγαίνει χαμογελώντας. 
"Τι σου είπε φίλε μου;" τον ρωτάει ο άλλος. 
"Τίποτα το σοβαρό. Απλώς να πλένομαι καλά με σαπούνι και άφθονο νερό και σε λίγες μέρες θα είμαι εντάξει".

Περνάει μέσα και ο δεύτερος και αφού γδύνεται, ξαπλώνει στο εξεταστήριο. Αρχίζει ο γιατρός να τον εξετάζει και κουνάει το κεφάλι του.
"Τι έχω γιατρέ μου;", λέει ανήσυχος.
"Λυπάμαι που θα είμαι ο πρώτος που θα στο ανακοινώσω, αλλά θα πρέπει να τον κόψουμε".
"Τρελάθηκες γιατρέ;"
"Δυστυχώς δεν γίνεται αλλιώς, δεν τον βλέπεις που είναι πράσινος;"
"Μα και του προηγούμενου ήταν κόκκινος και του είπες ότι δεν είχε τίποτα."
"Ναι, αλλά, άλλο πράγμα το κραγιόν, και άλλο η μούχλα"!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου